Preskočiť na hlavné menu Preskočiť na obsah
Preskočiť navrch stránky Preskočiť na koniec obsahu

Sťažnosť spotrebiteľa

Pred tým, ako začneme riešiť prípad musia byť splnené podmienky, ktoré kvalifikujú prípad na riešenie

Žijete na Slovensku?

Váš prípad je potrebné zaslať európskemu spotrebiteľskému centru v štáte Vášho trvalého pobytu. Ak máte trvalý pobyt v 3. krajine (mimo EÚ, Islandu a Nórska), sieť európskych spotrebiteľských centier Vám bohužiaľ nemôže pomôcť.

Máte sťažnosť na podnikateľa z krajiny EÚ, Nórska, Islandu alebo Spojeného kráľovstva?

Sieť ECC-Net nie je oprávnená poskytovať poradenstvo v obchodných vzťahoch (B2B).

Kúpili ste si produkt alebo službu, ako spotrebiteľ, nie v rámci výkonu svojho povolania?

Sieť európskych spotrebiteľských centier ECC-Net nemôže pomôcť spotrebiteľom, ktorí majú vnútroštátny spor s obchodníkom. Takisto sieť európskych spotrebiteľských centier ECC-Net nemôže pomôcť spotrebiteľom, ktorí majú spor s obchodníkom so sídlom v 3. krajine (mimo členských štátov EÚ, Islandu Nórska).

Podali ste už svoju sťažnosť podnikateľovi, emailom alebo listom?

V prípade, že ste zatiaľ obchodníka nekontaktovali, Váš prípad ešte nemôžeme riešiť. Odporúčame Vám kontaktovať obchodníka písomne a vo výzve špecifikovať konkrétnu požiadavku na riešenie celého problému. Kópiu výzvy si uchovajte. Ak sa Vám problém nepodarí vyriešiť individuálne, obráťte sa opäť na nás, tento raz ho už môžeme prevziať na riešenie.