Novinky
Európska komisia chce posilniť práva cestujúcich
09.04.2024
Európska komisia predstavila návrh iniciatív, ktoré majú uľahčiť život...
Deň spotrebiteľov: Transparentnosť a spravodlivosť v...
12.03.2024
Deň spotrebiteľov (15. marec) je každoročne príležitosťou pripomenúť si dôležitosť ochrany...
Ako si užiť jarné prázdniny v pohode a bez stresu
12.02.2024
Pripravili sme si preto pre vás niekoľko užitočných rád, na čo by ste si mali pri ceste do...
Deň bezpečného internetu – výzva pre influencerov
06.02.2024
Deň bezpečného internetu – 6. február 2024, ktorý je zameraný na propagáciu online bezpečnosti a...
Zasielanie neobjednaných balíkov na dobierku
17.01.2024
Dobierkoví podvodníci čakajú kto sa nachytá a zaplatí za balík, ktorý si neobjednal. Stavili...
Európske spotrebiteľské centrum v SR v roku 2023
11.01.2024
Rok 2023 bol pre nás plný skvelých aktivít a projektov, ktoré sa zamerali na zlepšenie povedomia...
Black Friday: 5 rád ako prežiť nákupnú horúčku bez ujmy na...
20.11.2023
Počas novembrového výpredajového šialenstva „Black Friday“, lákajú obchodníci spotrebiteľov na...
Návrh Európskej komisie: Vylepšenie Alternatívneho riešenia...
06.11.2023
Európska komisia navrhuje nové opatrenia na vylepšenie alternatívneho riešenia sporov (ARS). Táto...
Halloween: Ako rozpoznať online podvodníka aby sa z vášho...
25.10.2023
Internet nie je bezpečné miesto a anonymita, ktorú poskytuje, otvára dvere rôznym podvodníkom....
Mimoriadne okolnosti v leteckej doprave a nárok cestujúcich na...
21.09.2023
V našom nedávnom článku sme sa venovali nároku na finančnú kompenzáciu, ktorá vzniká cestujúcim...
10 rokov spotrebiteľského vzdelávania priamo na stredných školách
06.09.2023
Pevne veríme, že vzdelávanie spotrebiteľov má význam, preto sa už desať rokov popri mimosúdnom...
Presunutie letu na skorší termín: Nový rozmer pojmu “zrušený...
21.08.2023
Zmena letového plánu, najmä krátko pred plánovaným odletom, spôsobuje cestujúcim komplikácie a...
Práva dovolenkárov v súvislosti s požiarmi v južnej Európe
28.07.2023
V týchto dňoch je na nás smerovaných množstvo otázok týkajúcich sa možnosti zrušenia zájazdov z...
Najväčšie online cestovné agentúry vrátia peniaze do 14 dní
21.07.2023
Riešili ste už situáciu, keď ste museli z dôvodu zrušenia vášho letu žiadať vrátenie peňazí za...
Ako reklamovať dovolenku: Rady ako uplatniť svoje práva a...
12.07.2023
Dovolenku najčastejšie pokazí, keď poskytnuté ubytovanie nezodpovedá fotografiám a popisu, na...
Príliš „luxusná zľava“ naznačuje, že môže ísť o podvod alebo fejk
20.06.2023
Internet je plný pokušení a lákadiel, a tak je dôležité byť pri nakupovaní obozretný. Jedným z...
Splňte si dovolenkové sny bez stresu
12.06.2023
Konečne prichádza leto a s ním čas vytúžených letných dovoleniek. Či už si dovolenku zakúpite v...
Riešenie problémov so spoločnosťou Gigastore.sk: Užitočné rady...
30.05.2023
Internetový obchod www.gigastore.sk je zaradený do zoznamu najrizikovejších obchodov z pohľadu...
Ako riešiť problémy so spoločnosťou Wizz Air: Praktické tipy...
26.05.2023
Počnúc letom 2022 nie je možné riešiť prípady mimosúdnou cestou proti leteckej spoločnosti...
Deň Európy: Sieť ECC-Net pomohla získať späť spotrebiteľom 10...
05.05.2023
Ako získam späť svoje peniaze, ak francúzska letecká spoločnosť zruší let? Čo ak mi bude odopretý...